Atmosfera Service Desk

System Atmosfera Servce Desk to rozwijany od 1999 roku system zarządzania usługami IT dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Atmosfera doskonale sprawdza się wszędzie tam, gdzie niezbędna jest optymalizacja procesów i  stałe dostosowywanie do zmiennych reguł biznesowych przy zachowaniu zgodności ze światowymi standardami. Atmosfera Service Desk posiada certyfikat PinkVerify™ -prestiżowy certyfikat zgodności narzędzi wspierających procesy IT zgodnie z wytycznymi ITIL Infrastructure Library).

Funkcjonalności systemu Atmosfera wspierają poszczególne procesy w całym cyklu życia usług IT. Poszczególne moduły mogą być implementowane wraz ze wzrostem stopnia dojrzałości organizacji i jej potrzeb biznesowych

Platforma Atmo

System Atmosfera został stworzony w oparciu o autorską technologię Atmo, rozwijaną od 1999 roku. Platforma została zaprojektowana w taki sposób, aby sprostać wymaganiom dużych organizacji, gdzie wiele procesów jest specyficznych, a z powodu w masowości procesów konieczne jest zaimplementowanie w systemie zaawansowanej logiki biznesowej.
Dzięki użyciu technologii Atmo z jednej strony możliwe jest oferowanie wystandaryzowanych modułów odpowiadających poszczególnym procesom ITSM, z drugiej strony ich daleko idąca customizacja, zgodnie z wymaganiami użytkowników. Użyta architektura systemu zapewnia, że oparte o nią systemy mogą być sukcesywnie rozwijane i dostosowywane do nowych wymagań biznesowych i możliwości technologicznych. Gwarantuje to użytkownikom systemów Atmosfera trwałość inwestycji w dokonane systemy i ich integracje ze środowiskiem technologicznym organizacji.

Najważniejsze cechy systemu

  • zgodność z wytycznymi ITIL;
  • wsparcie procesów zamodelowanych wg potrzeb użytkownika;
  • sprawne rejestrowanie i dystrybuowanie zgłoszeń serwisowych;
  • bieżące monitorowanie stanu zgłoszeń i rozbudowany system powiadomień;
  • wszechstronny system raportowania;
  • elastyczne mechanizmy separacji dostępu i uprawnień
  • rozbudowane mechanizmy integracyjne;
  • funkcjonalności oparte na doświadczeniach z wdrożeń w dużych i średnich organizacjach;
  • szybko dostępne wsparcie krajowego producenta;
  • wsparcie zespołu doświadczonych konsultantów.

Doświadczenia

Systemy Atmosfera od ponad 15 lat działają w największych polskich firmach. Korzystają z niech m.in.: TVP SA, Agora SA, Netia SA, P4 Sp. z o.o., Bank Ochrony Środowiska SA, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA, Farmacol SA czy Centralny Ośrodek Informatyki. Dzięki dużemu doświadczeniu specjalistów Silver Bullet Solutions  w zakresie projektowania i realizacji systemów informatycznych wdrożenie systemu Atmosfera przebiega sprawnie we wszystkich jego aspektach (doradczych, technicznych i organizacyjnych).

System Atmosfera Service Desk jest oferowany na podstawie umowy o współpracy z it WORKS SA – właścicielem platformy Atmosfera.