Silver Bullet Solutions to zespół specjalistów od prawie dwudziestu lat zajmujących się tworzeniem i wdrażaniem systemów wsparcia procesów biznesowych. Wdrażamy wysokowydajne systemy oparte o konsekwentnie rozwijaną autorską platformę. Dzięki zdobytemu doświadczeniu jesteśmy wiarygodnym partnerem na każdym etapie trwania projektu – analizy, tworzeniu koncepcji rozwiązania, przygotowaniu systemu, jego implementacji w środowisku Zamawiającego, szkoleniu użytkowników i świadczenia usług wsparcia powdrożeniowego.

Wiele z naszych doświadczeń wynika z kilkunastoletniej pracy przy tworzeniu i rozwoju najbardziej znanego polskiego rozwiązania ITSM – Atmosfera Service Desk oraz opartych o tą samą platformę systemów Enterprise Project Management oraz Customer Operations. Systemy te nadal wspieramy we współpracy z it Works SA – właścicielem platformy Atmosfera.

Bazując na doświadczeniach związanych z wdrożeniami systemów w największych polskich firmach, m.in .: PLL LOT SA, TVP SA, Agora SA, Netia SA, T-Mobile Polska S.A., P4 Sp. z o.o., Bank Ochrony Środowiska SA, Bank Gospodarstwa Krajowego SA, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA, GDF Suez, USP Zdrowie, Getin Noble Bank, Centralny Ośrodek Informatyki, Farmacol SA, Gaz-System SA czy NASK stworzyliśmy Argentum – system klasy Contact Desk, stanowiący uniwersalną platformę wsparcia procesów realizacji usług biznesowych.

Jako zespół działaliśmy w ramach takich firm jak ATM SA, inONE SA oraz it Works SA. Od 2012 roku cały nasz zespół tworzy Silver Bullet Solutions.

Cały czas poszukujemy nowych rozwiązań, m.in. opracowujemy rozwiązania wykorzystujące mechanizmy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.