Obsługa klienta wspartą mocą sztucznej inteligencji.
Wyższe kompetencje konsultantów bez konieczności szkoleń.
Systemem wsparcia obsługi klientów w Contact Centre, wykorzystujący zaawansowane technologie AI oraz NLP. SILVER WHISPER jest rozwiązaniem hybrydowym – nie zastępuje człowieka, lecz zwiększa jego kompetencje, skraca czas reakcji i promuje preferowane zachowania.
SILVER WHISPER pomaga konsultantom w czasie rzeczywistym w najszybszym dotarciu do właściwych informacji i udzieleniu kompetentnych odpowiedzi. Analizuje w sposób ciągły przebieg rozmowy z klientem, wszelkie dostępne dane o kliencie lub istotne zasoby merytoryczne, oraz podpowiada adekwatne odpowiedzi lub dokumenty. Podpowiedzi są generowane w oparciu o wyniki zapytań do bazy wiedzy tworzonej automatycznie w ramach procesu obsługi i systematycznie aktualizowanej.
System w większości wypadków zwalnia konsultanta z konieczności ręcznego poszukiwania informacji, wydatnie ogranicza wymóg orientacji w strukturze zasobów i sposobie działania mechanizmów wyszukujących. SILVER WHISPER posiada przyjazny interfejs użytkownika, intuicyjny i efektywnie ułatwiający obsługę klienta, stworzony zgodnie z rzeczywistymi oczekiwaniami pracowników Contact Center.
SILVER WHISPER to doskonałe narzędzie dla firm wykorzystujących w dużej skali Call Centre do obsługi własnych klientów. Najlepiej sprawdza się w zakresie obsługi przekraczającej poziom 500 kontaktów dziennie lub 50.000 miesięcznie. Jest całkowicie niezależny od specyfiki i merytoryki konkretnej branży – dzięki elastycznym mechanizmom trenującym SILVER WHISPER można dostosowywać do specyficznych wymogów konkretnej branży, a jego elementy modyfikować lub wykorzystywać jako samodzielne moduły (np. silnik ASR).
Kluczowym elementem systemu jest silnik ASR umożliwiający rozpoznawanie i konwersję na tekst rozmowy głosowej prowadzonej pomiędzy konsultantem a klientem. Zbudowany z wykorzystaniem technologii AI oraz mechanizmów uczenia maszynowego (ML), przekształca głos na tekst w czasie rzeczywistym. Mechanizmy uczące uwzględniają zarówna specyfikę funkcjonowania Contact Centre jak i merytorykę danej branży, w której działa usługodawca – finalnie minimalizując ilość błędów.
Istotnym elementem wdrożenia jest dostosowanie systemu do użycia w konkretnym otoczeniu biznesowym. Inicjalne „przetrenowanie” wymaga wykorzystania możliwie dużego zbioru anotowanych (opisanych atrybutami) zapisów konwersacji. Silnik ASR natywnie wspiera język polski – możliwa jest również jego adaptacja do innych języków.
Mechanizmy analizy wypowiedzi klientów i konsultantów, dzięki zastosowaniu elementów AI i ML, wykrywają kluczowe elementy semantyczne wypowiedzi i przetwarzają je na strukturalne zapytania do bazy wiedzy. Pełne wykorzystanie możliwości systemu w zakresie NLP również wymaga każdorazowego wdrożenia i „przetrenowania” w konkretnym kontekście biznesowo-technicznym.
Firmy świadczące klientom usługi długoterminowe (operatorzy telekomunikacyjni, banki, centra medyczne etc.) gromadzą obszerną i detaliczną wiedzę na temat historii ich obsługi. Dane te pozwalają z dużym prawdopodobieństwem przewidzieć powód nawiązania przez klienta kontaktu. Stanowią też istotne uzupełnienie informacji uzyskiwanych podczas samej rozmowy. System analizuje całość tej wiedzy, a dzięki połączeniu z danymi o aktualnej ofercie (produkty i ich parametry) pozwala poprawić jakość obsługi.
System jest wyposażony w narzędzia pozwalające modyfikować podpowiedzi przekazywane konsultantom w oparciu o aktualną politykę rynkową usługodawcy lub jego wewnętrzne standardy komunikacji. Przykładowo, jeśli intencją usługodawcy będzie oferowanie konkretnych produktów do wybranego targetu klientów, system będzie sugerował konsultantowi oferowanie tych właśnie produktów w pierwszej kolejności.
Silver Whisper w znaczący sposób wpływa na jakość i efektywność pracy Contact Center, oraz na jej ocenę w oczach ostatecznych klientów:
Jakość wsparcia
świadczonego przez
Contact Center
Poziom satysfakcji klientów – np. odsetek wysokich ocen obsługi bezpośrednio po rozmowie
Wskaźniki skuteczności działania – np. odsetek spraw załatwianych w całości przy pierwszym połączeniu
Poziom satysfakcji konsultantów z wykonywanej pracy – wygoda i mniej sytuacji stresujących
Koszty
obsługi klientów
przez Contact Center
Czas zużywany przez
konsultantów na wyszukanie
adekwatnych informacji
Ilość negatywnych interakcji
z klientami przez faktyczne i szybsze
rozwiązywanie ich problemów
Odsetek błędnych
wyszukań informacji
Silver Bullet dzisiaj oznacza inteligentne rozwiązania kluczowych problemów firm.