Kontrola Standardu Rozmowy sprawdza się.
Skutecznie. Sprawnie. Automatycznie.
KONTROLA STANDARDU ROZMOWY to osobny system monitoringu konwersacji przeznaczony do bieżącej analizy on-line wszystkich rozmów prowadzonych w Contact Center. System wykrywa połączenia, w których nie zostały spełnione wcześniej zdefiniowane wymagania stanowiące wyznacznik dla prawidłowo przeprowadzonej rozmowy.
SILVER WHISPER KONTROLA STANDARDU ROZMOWY dodatkowo wspiera na bieżąco konsultanta w prowadzeniu rozmowy, stale pokazując zrealizowane i niezrealizowane elementy standardu oraz udostępniając podpowiedzi i ostrzeżenia w kluczowych momentach rozmowy.
System przypomina o obowiązkowych elementach scenariusza rozmowy, co pozwala pracownikom na samodzielną kontrolę swojej pracy i przestrzeganie ustalonych standardów jakości.
SILVER WHISPER KONTROLA STANDARDU ROZMOWY jest przeznaczony dla średnich i dużych Call Center usługowych, prowadzących kampanie sprzedażowe i informacyjne, dla których kontrola jakości prowadzonych rozmów jest ważnym czynnikiem przewagi konkurencyjnej.
Komponent ASR w czasie rzeczywistym dokonuje równoległych operacji:
Komponent NLP opracowuje pozyskane dane:
Informacje o zawartości standardu rozmowy i o jego rozpoznanych elementach trafiają na bieżąco do interfejsu konsultanta (wigdet pracownika Call Center).
Po zakończeniu połączenia dane o przebiegu rozmowy, w tym rozpoznanych elementach standardu rozmowy trafiają do archiwum połączeń i są od razu do dyspozycji działu kontroli (interfejs kontrolera).
SILVER WHISPER KONTROLA STANDARDU ROZMOWY pozwala na wykorzystanie pracowników monitoringu jedynie do kontroli tych nagrań i ich elementów, w których system rozpoznał odchylenia od ustalonego standardu.
Praktyczna kontrola 100% rozmów bez nadzoru pracowników monitoringu
Szybsze wdrażanie zmian w standardach obsługi klienta
Samodzielna kontrola pracy i przestrzeganie standardów jakości przez konsultantów
Ograniczenie kosztów szkoleń oraz superwizji początkujących pracowników
Silver Bullet dzisiaj oznacza inteligentne rozwiązania kluczowych problemów firm.